BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, May 16, 2011

Happy Teacher's Day...

Owhhh... untuk En. Suami yang terchentaaaaa...

"Selamat Hari Guru.. Smoga abang..menjadi seorang pendidik yang menjadi contoh kepada anak-anak murid dan juga para guru yang lain... "

Selamat Hari Guru.. "Abg"...!!!!
dari Mama...

Selamat Hari Guru...Baba... !!!
dari Chocho...

Selamat Hari Cikgu-cikgu..!!!

Balik keje kang ni.. msti umah aku penuh ngn hadiah.. yer laaa...budak skolah rendah...org paham2 jer laaa.. Mcm tahun lepas.. macam2 En. Suami dapat.. kelakar aku nengok... Yer laaa.. ade budak kasi guli, kain pelikat, set cawan, jam loceng, mug, eh2..mcm2 laa.. Aku pon time tu.. same sibuk melantik diri sendiri jadi tukang bukak hadiah..

Hmm.. tahun ni jugak aku melantik diri aku sendiri menjadi .. menjadi... TUKANG PEMBUKA HADIAH MACAM TAHUN LEPAS.. *haha*

Owhh.. hari ini aku dtg lambat.. sbb nk siapkan En. Suami pegi skolah.. Hari ni.. En. Suami kene pegi skolah sesi pagi... sbb ader upacara sambutan hari guru tahunan sekolah.. Wahh.. siap ader tema tu tak tahan... Tema dia kene pakai..pakaian baju kebangsaan atau baju ape ntah..luper lak haku... 

En. Suami pilih pki baju melayu sajok.. Uihh.. handsome lak aku nengok.. Ape2 pon.. slamat hari guru untuk semua guru2 kat Malaysia...!!!



p.s:  Pagi ni sajok..aku daa wish kat En. Suami.. 4 kali koooo.. 1st..mase bangun2 tdo..*romantik kan..kan..? 2nd.. Mase turun-turun keta... 3rd..mase tgh tggu bas.. dan 4th.. ni haaaa..aku wish dlm blog nih.. Harap2.. En. Suami bace laaaa..hahahaa... **nk bodekk nih..  

0 comments: