BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, May 9, 2011

Texted.. "Selamat Hari Ibu.."

Sabtu lepas 7April ..  En. Suami kene g skool.. sbb ader skolah ganti..

Tetiba dlm kul 1.45 pm.. ader msg masuk..

En. Suami : Selamat Hari Ibu..

Aku : Esok...bukan arini

En. Suami : senyap...(tak reply ape pon... bz kat atas padang kot sbb ader tournament...)

Aku : Ape2 pon tenkiu...

En. Suami : senyap... (still gak tak reply...)

See... see.. aku tak de nak demand hadiah pon kan... hanya say thanks sajok.. Kalo org len msti daa tanye.."Tahun ni dapat present ape..???" ... bertuah la En. Suami sbb dapat sy..kan..kan....?? Hahaha.. sbb En. Suami daa bg segalanya utk sy.. alhamdulillah...

Balik dr skolah ...kul 6.45 pm.. smbil2 rehat2 atas kerusi

En. Suami : ader terima reminder msg hari ibu tak dari celcom..????

Aku : Ader...

Tetiba aku ber'angin'.. igtkan mmg dia igt tarikh hari ibu.. rupe2 nya dia wish kat aku..once dia terima reminder dari celcom... hoihhhh.. sabooo la haku...

Hahahaa... ape2 pon.. I Love U So Strong laaa Abg..
Eh2..abang..???????

0 comments: