BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, March 28, 2011

New Born..Baby


Owhh kepala aku bakal akan ddihujani dengan keputihan ( **ehemmm bkn yg tuttt okeh... ) means UBAN  * ohh scary nyer words TUA... Arini aku dikhabarkan oleh mama yang adik iparku (Mala) dah admit kat Hospital Putrajaya kul 3 pagi tadi.

Biasanye...sampai opis..sebelum aku start wat ape2 keje..selalunya..aku akan col mama..saje tanya khabar..masak ape..sape dtg umah smlm..bla..bla.. Arini aku col mama saje nk borak2 kosong..tetiba mama ckp eh..mala dh kene admit kat Spital Putrajaya.. Td kul 5am Mamat ( Adik lelaki aku) bgtau bukaan Mala dah 3cm..

Ohh tetiba teringat kes aku kene tahan kat spital Ampang.. Masih segar lgi dlm ingatan aku ..bau ubat2 kat spital..bunyi sore2 baby nangis.. bunyi member katil sebelah ngn depan duk ngerang sakit.. makanan2 spital yang tak boley masuk tekak..**mmg tak shedapppp..  bunyi sore2 nurse ngumpat..ehhh??? oops..terlebey sudaaa..  Siyes..benda2 ni still lg dlm memory aku..walaupon sudah 8 bulan lebeh berlalu.. Ade semua kenangan kat situ.. **sob..sob.. aku berjaya kuarkan anak aku..tetiba terasa vangga.. huhu

Skang ni maybe Mala tengah bertarung nyawa kat dalam labour room... Ko kuatkan lah semangat ko dik.. 

Sblm tu aku pernah tanya Mala..dalam perut dia bby gul ke boy.. dia jwab sambil tersengih.. Baby gurl!! Wohooo best..best.. Nnti nk jugak dapatkan baby gurl lepas nih.. Owhh.. sblm nih Mala dh ade anak sorang.. BOY! Then skang dah ade sepasang.. Best.. Best..!!


Hmm.. tak sabar nk g melawat baby. .Nk cium-cium baby..nak bau2 bbay.. nk pegang2 tapak kaki  ngan tangan baby.. nk gigit2 pipi baby.. Ehhh.. Kang tak pasal-pasal aku yang kene gigit kangg..

Ok laaaa.. nk col adik aku nk tnye perkembangan..Mala ngn Baby.. Nnti2 aku letak picca bby ngn aku  mak baby....once aku dah g melawat..

Welcome To The World MY baby..

Eh2...anak ko ke???  Anak sedara je kan...

0 comments: