BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, March 28, 2011

LawaKING kat OPis!

Citer ni baru jadik tengahari tadi.. **Gelak guling2 hakuuu...


Tpon kt tempat aku bunyi.. Aku mintak kawan aku sambutkan. Aku time tuh duk jauh sket dari meja aku..dan aku tau..yg col tu adelah boss haku... Time tu ade 5 orang tetamu (4 orang tetamu yang dh lama smpi and the other one tu yang baru sampai) dalam bilik bos..  Yang 4 orang tu dah dapat minuman.. so yang baru smpi tu blum kasi minuman lagi.. So aku agak, bos mintak untuk buatkan minuman.. jadik nye.. berlaku laaa perbualan antara bos haku ngn member aku... 


Boss: Wani...(pdhal yang jawab fon tu member aku).. bagi satu gelas minum...  (** Ohh..boss aku ni org Sabah tau..)

Member aku : ok..

So..dengan ghairahnye..member aku ni terus ke pantry then amik la Goblet (**Gelas kaki seksi)..then berlari2 (**tang berlari yang tak tahan tuuu...) ke bilik boss aku..


Sekali.....

Boss : knape Gelas??? Mane airnya...??? 

Member aku :Owwwhh..owhh..ok boss.. (** Time tu semua tetamu pandang member haku.. dan dengan muka merahnya..terus member blah..)

Hahahahaha....mmg lawak gle... Hahaha..maybe member aku tersalah dgr kot... Maybe jugak boss aku bagi arahan tak jelas.. Yer la kan.. mungkin Sabahan nye dialek bunyi lain sket.. Sbnrnya..boss aku tu dia mintak minuman untuk tetamu yang lg sorg tuuu... so kesimpulannya



                                                          gelas  = cawan



Last2..aku tlg bawakkan sbb dia dh malu gle nk bawak masuk air tu bg kat tetamu... adoii laaaa..

0 comments: