BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, May 9, 2011

Mulut Bau Longkong Derr....

Hoh.. tak tau la camane nk describe.. Tak suke tau bau mulut org.. mulut sendiri tak pe laaaa..

Cite cenggini.. Mcm pagi2 biase..aku naik STAR LRT g keje..  From Ampang to Masjid Jamek.. Nak dijadikan citer.. aku masuk2 train nmpk seat kosong. Duduk je.. belah kanan aku amoi then belah kiri kosong.. Sblh yang kosong tu.. mcm banggali..lelaki..  So tetiba sblh aku yg kosong tu ade makcik ni duduk. Dia bawak anak 3 org.. satu tu aku rase cam darjah satu.. then yg dua lagi mcm darjah 4..

Mase train dah start gerak tuh..tetiba je hidung aku yg sensatif deria bau nih terbau..bau busuk yang hamat.. nauzubillah..Masih aku igt lagi bau camane.. walaupon dh smpi opis nihh...  aku igtkan bau longkang besar ke kan...  tetiba...aku terbau lagi skali... mak aihhh.. ko org pikirlah.. macaman aku nk hadap..sepanjang 13 station tuh... Takkan nk tadah hidung je kan..kan...??? ko mampu nk tadah...smpi 13 station..

Ihsan dari Pak Google
Korg tau aku wat camane... Tetiba terpikir..Aku kuarkan sanitizer aku.. sejibik kat bawah nihh.. Owhh yer...mane2 aku pegi outing @ dating @ shopping @ bla..bla.... aku msti kne bawak benda nih.. Dah jadik cam rutin.. Kat dalam keta pon ade satu... laki bini same pakai.. Ok2 aku dah melalut. 

Ihsan Dari Pak Google


Aku lumur kat tangan .. then cepat2 aku tekapkan kat idung.. huh lega... terpaksa laaa aku wat cam tuh... sbb nk cover dari bau mulut longkang.. hoh..coiii laaa...

Aku tak tau la nk tuduh sape2.. tak berani ooOO...  Hahah.. nasihat aku pada semua.. kalo ko pegi atau masuk tempat yang ramai2 cam dlm train ke.. majlis kawen ke.. ko tolonglah tenyeh gigi ko tu dlu sebelum pegi... atau pon.. bawak listerine.. kalo tak mampu skali pon... ko beli laaaa gula2.. standby..

Owhh..aku pernah pergi kursus ketrampilan anjuran kementerian aku...  Kalo ko tgh bercakap ngn one to one kt mane2 majlis.. tetiba org tu  hulur gula2 or anything sweets.. ko jgn lak menolak.. ko amik je.. itu tandanya.. org tuh kurang selesa ngn pernafasan anda ok... sila la paham...

Tu je aku nk bgtau... mmg siyes aku tak selesa kalo berckp ngn org mulut jenis berbau..  Bkn ape.. aku kesian kat ko laa nnti.. kang kalo aku wat muke.. ko gak yg terasa.. btol tak..  

0 comments: