BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, February 14, 2011

Sila Beri Tajuk...! Sbb Tatau Nk Letak Ape..

Bismilahirrahmanirahim...


Hoh..!! Pestime ni aku gigih wat belog utk family nih.. Huhu.. selama ni mmg teringin gle nk ade belog sendri.. Tp ketahapan kemalasan yang kemelandaan kedirian nih...adalah SEGALA-GALANYA ..Sbb utamenyae atae nih tok pandai nk wat belog.. Sumpah.. Tp sejak2 jadik silent reader Si Adeek Maness ni... aku gigih study ari2 camane nk wat belog yang SUPERB mcm dia..
Bkn ape sbnrnya.. wat belog nih banyak manfaatnya.. mane tau anak2 aku, cucu cicit smua sesok boley bace.. (nk ke dorg bace..?) nk tau asal usul salah silap silah keluarga..

Lagi satu.. gambo2 aku ngn family boley ditatap oleh deme2 semua ble haku daa takde nnti.. yer la..kan.. kalo simpan dalam hardisk lame mane boley simpan.. kot2 nnti kene sabotaj ke..curi ke..rosak ke.. owhh hoh.. nangis kuar air mata kedarah darah skalipon benda tu tak boley ade sujud depan koO.. kalo benda tu rosak/hilang...

Oo...aku tak nak celoteh panjang2 (bohsan kan kalo duk dgr bebel celoteh mcm mak nenek nihh... ) utk 1st entry haku.. 

Biarkan ini menceritakan segala2nya... sila la tatap....


We are Family...  (** Sila abaikan muke lebao aku tuh k!)


 
Pengarang jantung hati mama ngn ba...walaupon banyak akal tau bdk nih...!


ok..chow...chin chau..akku nk g masak jap.. Gi bace blog org lain pulok k!

0 comments: